Xero Shoes Start Europees bedrijf

Xero Shoes Breidt de beschikbaarheid van het merk voor Europese consumenten uit met een nieuwe website

Toonaangevend Amerikaans merk voor minimalistische schoenen Verwacht verdere groei in Europa met snellere verzending en goedkopere levering

Broomfield, Colorado (11 november 2021) - Xero Shoes, een toonaangevende leverancier van natuurlijk bewegingsschoeisel gevestigd in de Verenigde Staten, kondigde aan dat vanaf vandaag, 11 november, de populaire heren-, dames- en kinderlijnen van het merk te koop zullen zijn via een nieuwe Europese versie van de website van het bedrijf op www.XeroShoes.eu. De lancering van de nieuwe website ondersteunt de groei van 20 procent op jaarbasis op de Europese markt, waardoor de producten sneller en goedkoper kunnen worden geleverd en verzonden en er meer klantenondersteuning beschikbaar is.

"We kijken ernaar uit om het voor onze Europese klanten gemakkelijker te maken om het comfort en de voordelen van Xero Shoes," zegt Steven Sashen, medeoprichter en CEO. "Voorheen konden Europese kopers onze schoenen alleen kopen via externe retailers of onze Amerikaanse site, wat leidde tot vertragingen in de verwerking en verzending. Dankzij deze uitbreiding kunnen we onze Europese consumenten sneller en eenvoudiger van dienst zijn, met aanzienlijke kostenbesparingen."

Medeoprichter en voorzitter Lena Phoenix: "Europeanen zijn al bekend met de voordelen van schoeisel dat natuurlijke beweging mogelijk maakt. We kunnen niet wachten om meer EU klanten te helpen Live Life Feet First."

Xero Shoes, een Inc. 5000 honoree voor vijf jaar op rij, heeft uitdagingen in de toeleveringsketen overwonnen terwijl hun omzet in 2020 nog steeds met 88 procent groeide. Met meer mensen die deelnemen aan outdoor- en atletische activiteiten in het afgelopen jaar heeft het merk de belangstelling van de consument zien toenemen dankzij de vele gezondheids- en levensstijlvoordelen van minimalistische schoentechnologie.

Tijdens de lancering van de website EU , Xero Shoes zullen kortingen van 12 tot 70 procent worden aangeboden. Veel van Xero ShoesDe best verkopende modellen, waaronder de HFS hardloopschoen, Prio fitnessschoen en Z-Trail sandaal, zullen beschikbaar zijn op de EU website in verschillende maten en prijzen. Xero Shoes biedt comfortabele, lichtgewicht, prestatiegerichte en casual op blote voeten geïnspireerde schoenen met een "foot-first" ontwerp.

Xero ShoesDe website voor Europese klanten is www.XeroShoes.eu.

OVER XERO SHOES

Opgericht in 2009, Xero Shoes produceert comfortabele, lichtgewicht, prestatie en casual schoenen gebouwd met een "foot-first design". De missie van het bedrijf is mensen te helpen het comfort, het plezier en de voordelen van natuurlijke beweging te herontdekken, zodat ze kunnen "Live Life Feet First". Hun doel is om mensen uit dikke, gevoerde, bewegingsgestuurde schoenen te krijgen en in natuurlijk, op blote voeten geïnspireerd schoeisel met hun gepatenteerde FeelTrue®-zolen. Xero Shoes werd geboren uit noodzaak toen de medeoprichter en CEO, Steven Sashen, blootsvoets lopen ontdekte als oplossing voor zijn constante hardloopblessures. Nu een Masters All-American sprinter, herkende Steven onmiddellijk de waarde van natuurlijke beweging en was vastbesloten dat met de wereld te delen. Xero Shoes werd in december 2009 gelanceerd en heeft nu klanten van 1 tot 92 jaar in 97 landen die hun schoenen, sandalen en laarzen dragen voor allerlei activiteiten.

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.