Comfort opnieuw gedefinieerd: Xero Shoes Lanceert trendsettende nieuwe stijlen

Voorjaars-/zomercollectie met outdoor en casual lifestyle schoenen, laarzen en sandalen

Broomfield, CO (13 maart 2024) - Broomfield, CO Xero Shoes, een pionier op het gebied van blote-voeten-schoeisel, kondigt de lancering van de lente/zomer collectie '24 aan, waarbij de nadruk ligt op comfort en foot-first design. Terwijl topmerken nu luxe, low-profile schoeisel ontwerpen dat past bij de trend van minimalistische sneakers, instapschoenen en platte sandalen, Xero Shoes blijft dezelfde, betaalbare stijl.

"Als schoenprofessionals begrijpen we het belang van innovatie, comfort en functionaliteit, zegt Michael Pao, Chief Product Officer. "De toenemende belangstelling voor blote voeten is meer dan alleen een modestatement; het is een bewijs van de veranderende interesse van de consument in welzijn en gezondheid van de voeten en het voorziet in de behoefte aan comfortabele, veelzijdige schoenen. Xero Shoes en voorziet in de behoefte aan comfortabel, veelzijdig schoeisel."

Xero Shoes De nieuwste stijlen richten zich op belangrijke ontwerpelementen:

• Comfortabelbredere, voetvormige teendozen en flexibele, zijdelingse zool.
  • A balans tussen bescherming en grondgevoelOndersteunt de natuurlijke beweging en voetvrijheid.
  • Van casual uitjes tot actieve bezigheden, de veelzijdige nieuwe collectie naadloos over tussen verschillende activiteiten zonder afbreuk te doen aan stijl.

Even voorstellen: Xero Shoes Lente 2024 opstelling:

HFS II (€140,00) - De HFS II hardloopschoenen hebben een veelzijdige, op bandenprofiel geïnspireerde buitenzool die de tractie en prestaties verhoogt. Geweldig voor hardlopen op onverharde of grindpaden.

Scrambler Mid II WP (€210.00) - Een ultralichte, PFAS-vrije wandelschoen ontworpen met eVent® BIO-technologie biedt wandelaars comfort en ademend vermogen in natte omstandigheden. In combinatie met de Michelin fiberlite technologie in de zool is deze wandelschoen extreem licht, flexibel en gripvast voor ruw terrein.

Scrambler Mid II (€180.00) - Een update van Xero ShoesDeze ultralichte wandelschoen is ontworpen met een verbeterde slijtvaste, ademende bovenkant en gelaste zijwand. In combinatie met de Michelin fiberlite technologie in de zool is deze wandelschoen extreem licht, flexibel en gripvast voor ruw terrein.

Ridgeway Mesh Laag (€150.00) - Een multifunctionele wandelschoen ontworpen met ademend gaas en een "op de natuur geïnspireerde" gevlekte rubberen buitenzool die stevig genoeg is voor prestaties maar stijlvol voor in de stad. Wandelsneakers en aanvliegschoenen zijn volgens het trendvoorspellingsplatform WGSN een trend die "langzaam opkomt" om tegemoet te komen aan de waardering van consumenten voor buitenrecreatie.

H-Trail (€90.00) - Xero ShoesAuthentieke roots begonnen met sandalen, en de H-Trail sandaal biedt een sportsandaal ontwerp dat ook stijlvol is. De sandaal heeft volledig verstelbare vetersluiting en een dunne schuimlaag en biedt de perfecte balans tussen sensorische feedback en bescherming.

Kona (€90,00) - Een casual minimalistische mocassin ontworpen met lichtgewicht, ademend katoen. Het blotevoetenontwerp van Xero Shoes heeft een bredere teendoos en een flexibele zool, waardoor hij comfortabel en strandachtig aanvoelt, zelfs midden in de stad.

Dillon Canvas Slip-on (€90.00) - De Dillon Canvas Slip-on is gemakkelijk aan en uit te trekken en is een gemakkelijk te dragen reisvriendelijke schoen. Een duurzaam en zacht katoenen canvas bovenwerk voelt goed aan de voeten tijdens het wandelen, boodschappen doen, reizen en alles daartussenin.

Vind Xero Shoes' nieuwste stijlen op XeroShoes.eu/spring24sale.

OVER XERO SHOES

Xero Shoes is een van de toonaangevende merken in natuurlijke schoenen met meer dan 50 casual en performance schoenen, laarzen en sandalen. De medeoprichters, Steven Sashen en Lena Phoenix, richtten het merk in 2009 op met een doe-het-zelf-sandalenkit en zijn inmiddels uitgegroeid tot een netto-omzet van bijna 50 miljoen dollar. Xero Shoes zijn geïnspireerd op lopen op blote voeten en laten je voeten op een natuurlijke manier functioneren terwijl ze bescherming en stijl bieden.. Het doel van het merk is om comfortabele en natuurlijke schoenen aan te bieden, zodat mensen "Live Life Feet First" kunnen lopen. Xero Shoes heeft wereldwijd meer dan 1,5 miljoen trouwe klanten in Noord-Amerika, Europa, Azië en Australië.

www.xeroshoes.eu

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.